49,99 zł
40,64 zł
9,99 zł
8,12 zł
17,99 zł
14,63 zł
9,99 zł
8,12 zł
9,99 zł
8,12 zł
39,99 zł
32,51 zł
8,99 zł
7,31 zł
6,99 zł
5,68 zł
Zwroty i reklamacje
Procedura Reklamacyjna
Prawo do reklamacji przysługuje każdemu konsumentowi dokonującemu zakupu w naszym sklepie. Podstawa ta wynika z Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Sporządź własnoręcznie formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. W przypadku zwrotu towaru, konsument nie jest zobowiązany do wskazania przyczyny zwrotu.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub dowodem zakupu.
lub
wejdź na stronę: https://blackparrot.pl/zwrot - informujemy, że link przeniesie Cię do portalu Furgonetka.pl.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Black Parrot Magdalena Kojro
ul. Wojska Polskiego 3A/1
11-400 Kętrzyn
Przed wysyłką prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Przesyłka powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej uszkodzenie w transporcie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru od chwili otrzymania zamówienia. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Black Parrot Magdalena Kojro
ul. Wojska Polskiego 3A/1
11-400 Kętrzyn
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.